jag är riiik!!

Eller lite iaf :P, kommer få 800 kr nu och sen studiebidraget och de blir ju 1850 kr :D, bra för då kan jag köpa julklappar ,plus att det räcker till nyårskläder,den dagen innan nyår tror jag studiebidraget kommer igen så där har man mer pengar,sen innan så är det jul = pengar där med och till sist så fyller jag år i februariiii!! så från och med nu fram till frebruari kommer jag ha pengar :D, snacka om att jag är glaaad, men mycket av pengarsna ska jag spara (om jag lyckas :P) till sommaren, ska ju försöka dra till en festival i sommar :P. Min lille bror Edwin (5år) vill ha en batman dräkt så jag ska leta efter en sån till min prins :D, sen sa han att wendy(min lilla syster ,3 år ) vill ha en prinsess dräkt :D, såå sött ,så det ska jag även leta,resten är inte så viktiga tycker jag :P jag menar , det är ju tansken som räknas,men det är dom små som är kräsna:P haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback