Kattunge

hillo!!  Jag ska få en kattunge av min faster i julklapp :D. men det är jag som måste skaffa fram katten så betalar hon, men jag mejlar och mejlar och ringer men dom säljs så snabbt eller så har dom krav att man ska på landet , sjukt jobbigt för jag vill ha min kisse nuuuuuuuuuuuuu!! . För att jag skulle få ha katt ungen har jag fått lova pappa att jag ska damsuga (varje dag säger han men jag tar de typ 3 ggr i veckan ;)) och städa dens toa och betala maten själv !, ja i princip allt själv men det förstår jag ju det är ju min katt och mitt ansvar. jag vill ha en liten hona och hon ska hete nått konstigt tycker jag , typ som strumpa, eller spider pig tycker jag är så roligt efter som jag älskar homer ;) ( ni fattar om ni har det simpsons the movie). Här är det några katt ungar på blocket som jag vill haaaaaaaaaa :/

image60

image61

image62

GIIIIVEE MEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback