Nirvana!!!

 

Nån fler som gillar nirvana ??:D. hahaha när jag va liten lyssnade jag bara på typ backstreet boys och spice girls och hatade det min storebrorsa lyssnade på vilket var hiphop och rock.Men det fanns två låtar som han lyssnade på som jag älskade och det var "smells like teen spirit" med nirvana och "nothing else matters" med metallica och jag har aldrig tröttnat på dom två låtarna. Så dom två låtarna har jag älskat sen jag var liten :D . nu på senare tid älskar jag metallica och typ alla deras låtar och diggar även nirvan, hahah det hade jag aldrig trott när jag var liten ;)

P.s vet att jag kan ha lite stav fel m.m lite här och där men jag orkar inte fixa det,hoppas ni förstår ändå;) synes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback