Saw 3

Hej , idag är det fars dag så jag var tvungen att dra till ica och köpa frys tårta och 2 triss låtter tll pappa fårn mig och min brorsa :D, givetvis betalar han hälften imorrn. Jag längar jätte mycket efter min kisse och nu har jag bestämt att dra med min brosa och hämta kissen :D:D. Har precis spelat tekken 5 med brorsan och van många ggr över han ;D. Annars så brukar jag inte spela så mycket ,men jag älskar mitt sing star spel !. Nu ska jag kolla på saw 3 och jag har inte sett den förut , jag vet att jag är efter ,men har inte velat sen den då:P. Men nu ska jag se den !. En annan film så är jätte lik saw är en film såm heter are you scared , ok enligt mig men killarna tyckte den va sämst, ändå satt dom tysta hela fimen och var typ helt inne i den :P, men det var i sommras med mina girl´s och nå killar som jag såg den ;). aja nu är det film tajm igen :D

Kommentarer
Postat av: erika:)

haha, i rember! vare den jag valde?:D

2007-11-11 @ 14:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback