Supersugen!

Igår vart det ingen film, så de får bli det idag istället :D, ska kolla på supersugen,eller superbad som den heter på engelska.Annars idag har jag haft ont imagen, när jag kom hem kröp jag ihop på sängen met täcket och kollade på tv tils jag somna, just för jag hade så sjukt ont i magen!. sov i ca 3 timmar:P, och nu är jag här vid datorn:P. Imorrn börjar jag åtta och sluta halv tio tror jag ,men iaf jag har bara en lektion både skönt och onödigt!.

Titta va skönt mitt schema är i slutet av våren Alltså perio 4 :P, Fast studie hallen vet jag inte va de är :P och gympan är som nu ,2 tim håltimme sen gympa i ca 2 tim varannan vecka. och mentor tiden är TOTAL ONÖDIG hur kan dom lägga den där ???? . dom borde lägga in den på måndagen så får vi vara lediga på fredagen :P aja :P

image67

Kommentarer
Postat av: salima

äääslka fredagar :) hahaha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback