United 93

Har precis sett united 93, fan vad jag grät !, jag typ skakade genom hela filmen, den är så berörande,skit sorlig,fan vad nere jag är nu,skit synd om alla som dog, o så modiga dom på planet var ,asså passagerarna som dödade kaparna:P,OMG!!!!!!, men jävligt bra film lät 5 av 5!, även om de va typ 2 år sen filmen kom var det första gången jag såg den nu:P,jaag är såå efter, men jag har velat se den sens den kom ut men det har bara inte blivit av,men nu har jag sett den :P


Lite info om United airlines 93 (flygplanet filmen handlar om)

united 93 krachade kl 10 på morgonen den 11 september 2001 i pennsylvania, ingen överlevde.

Dom på flytornet fick inte reda på att planet var kapat föränn 4 min efter att den krashat.

Man har nu kunnat höra vad som sas strax innan planet krachade och det var :

10:03:04- Allah is the greatest
10:03:06- Allah is the greatest
10:03:07- no
10:03:09 Allah is the greates Allah is the greatest

Här är alla kaparna som kapade planerna den 11 september 2001

image82

Lite bilder om händelsen:

    


Den 11 september varje år lyser två blå ljus där dom två tornen en gång stog

image87

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback