fredag

hejhej, sitter nu på skolan och ska snart ha medikunskap. Har lite dåligt samvete för att jag inte hunnit blogga så mycket och kommer nog inte heller bli så mycket nästa vecka heller eftersom jag har jätte många uppg att fixa så det måste jag tyvärr prioritera, men veckan efter lovar jag att blogga som vanligt!, men jag tänkte slänga in onsdagens,gårdagens och dagens outfit men kommer nog inte hinna eftersom jag ska hjälpa pappa på hötorget efterskolan och vara där till 17.00 sen ska jag iväg hem skit snabbt och byta till jeans eftersom vi ska grilla ikväll ute och då blir det kallare och jag har kjol nu så jag funderar på att byta till jeans, i värsta fall åker jag dirkt till grillet:P, men ha det bra Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback