Fredag

Hejhej, vilket härligt väder det är här in estocholmo(om de nu stavas så på spanska:P), sool!.Idag ska jag,Lina,Alice och Emma till munkbro kajen och sola o käka glass efter skolan, mumms!. Sen ska jag inte till stan och leta efter nya solbrillisar och sen även hämta min H&M paket eftersom penagarna kommer idag ^^ hihihi. Sitter i lektionsalen och snart börjar min Mediekunskaps lektion och idag ska vi redovisa om tidningar från olika länder och om man ser vilken "ideologi" de har. Jag och Mimmi har gjort en powerpoint fil om våra två tidningar från USA, men eftersom Mimmi är hemma för att återhämta sig efter en operation så visar jag den själv men det som är bra är att jag slipper prata, jag låter bara filen rulla och tala för sig själv :P hahha. Ha det allihopa, Peace Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback