Lördag

Hejhej! Sitter här och är sjukt trött! håller på att typ somna, men jaja jag måste fixa några uppg. Idag har jag varit på hötorget hela dan igen, men jag måste ju hjälpa pappa :P. Imorrn ska jag jobba på hotellet= mindre roligt, men jag måste ha pengar till sommar och eftersom jag inte vill jobba i sommar måste jag göra det nu så jag har pengar till sommaren^^, en helg ska jag ut och jobba på en marknad med pappa och tjäna lite cash, sen ska jag även åka med faster på massa marknader och även där tjäna mig en fet slant ^^, blir super bra för jag ska i slutet på denna månad betala 2 H&m paket, en väska, 2 par klackskor, och skaffa en tatuering och hål i naveln och antingen i läppen eller tungan, har inte bestämmt mig än. Men helst vill jag ju ha i läppen men eftersom det är lättare att dälja tungan så funderar jag på att ta där, inte för att jag ska dölja hålet för nån, det är bara det ifall att jag ångrar mig en dag:P, men nu ska jag gå och käka lite food, Peace!

Kommentarer
Postat av: emma

lyllo dig som har ett jobb iaf ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback