Lördag

Hello, sitter här samtidigt som jag kollar på a shot of love eller vad den heter som går på mtv nu, för er som inte vet så är det typ som bachelorette och tjejen som man kan vinna kärlek av är en playboy model, men skillanden till bachelorette är att både killar och tjejer tävlar om hennes kärlek eftersom hon är bisexuell, rätt kul och se :P.
Idag så var jag på hötorget och hjälpte pappa igen, gick även till en kina resturang med faster och hennes kompisar och jag åt tills jag sprack! resturangen var dock dyr men värt det eftersom man kunde typ välja sin egen wok, man tog de man ville ha i sin tallrik sen stekte dom det, sen fanns det sushi man kunde ta och friterade banader och glass ingick som efterrätt. Nu är jag här, klockan är 19.37 och det är fortfarande ljust ute vilket gör mig sjukt glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback