Onsdag

Hej hej, har precis käkat lite pannkakor som vanligt ^^, idag sov jag på dagen mer än 1 timme vilket jag egentligen inte ska göra, men jag var trött, men imorrn ska jag inte sova på dagen alls :P. Idag var det ingen vanlig dag på skolan utan vi hade tema dag, temat var anti-våld. Så kl 9 hade vi föreläsning på GIH och sen  diskussion på skolan så vi 13.00 slutade vi och jag åkte hem,kollade lite på Oprah och idag var Miley cirus gäst där, efter så sov jag, nu sitter jag här!. Imorrn ska det bli varmare än idag och värmen  bara stiger, häärligt! På fredag kommer jobb pengarna så jag funderar på att ta en glass och sitta på bryggan på gamla stan och sola med nån/några av tjejorna, det ska bli sköönt ^^. nu ska jag surfa vidare Peace Out!

Kommentarer
Postat av: emma

jag följer helt klart med på fredag för då får jag också pengar . Jag vet ett skit bra ställe där man kan köpa stora glassar billigt i gamlastan :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback