Söndag

Hejhej idag har det inte hänt något speciellt, bara varit hemma. Jag har iaf bestämmt mig att jag ska äta mer nyttigare och inte äta efter kl20.00. Ja mina tidigare mat vanor är att äta massa onyttigheter som "pannkakor" nästan varje dag och käka massa nudlar vilket inte är bra så jag har bestämmt mig att käka gröt nu varje morgon och göra iaf 100 situps 3x i veckan och träna rumpa,ben och rygg några gånger i veckan, sen äta mer grönsaker och frukt, detta har har jag lovat mig så det är inget jag bara säger, och jag började med detta i fredags för då åt jag inte efter 20.00 och inte heller igår och så ska det fortsätta så jag kommer ifrom fram till sommare. Detta gör jag inte för att gå ner i vikt för det behöver jag verkligen inte utan jag vill få bort fettet runt mage och rygg för under fettet gömmer sig några mag muskeler som ska fram!:P hahaha. Jag ska heller inte från och med idag äta godis framtills skolavslutningen, men själv klart får jag äta kakor,glass och bullar men med måtta! hihihi låter bra eller hur och eftersom jag känner mig själv tror jag att det kommer gå bra ^^. Nu ska jag skriva upp et schema Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback