Biltripp 2009?

Denna sommar åkte jag och mina 08:or (Emma,Mimmi,Lina & Emelie) till mitt hus i sundsvall för att liksom göra något kul tillsammans, så det var kul att komma iväg på nån lite resa tilsammans. Redan där uppe snackade vi om att göra sånna här saker igen och kanske göra "att åka till sundsvall" som en traditon varje sommar, tror dock vi kommer ha roligare nästa år om vi åker till en helg. men vi snackade om att åka utomlands tillsamman och det ska vi göra 2010(jag vet att vi har planer långt fram:P) och att vi ska till göteborg o båstad o festa  nästa sommar. Men jag kom på en ännu bättre grejj man skulle kunna göra, har snackat med Emma om det, men vet inte om Mimmi var så förtjust i tanken. Men iaf min plan var att göra en biltripp, att hyra en bil i ett antal dagar, köra ner och stanna där man vill. Låter kanske grabbigt, asså det är ju inte så glamouröst men who cares?. Jag skulle iaf tycka att det var skit kul, Tills dess får vi hoppas att vi skaffat körkort, men det tror jag:D.

Min förslag till resan, gröna är stop, men självklart kan man stanna på flera ställen.

Vi åker först till göteborg, stannar över kvällen.
Sen drar vi vidare till ullared och shoppar, stannar över natten eller åker vidare.
drar till Båstad, då det förhoppningsvis är tennis veckan :), stannat 1-2 nätter.
drar vidare till köpenhamn(danmark) genom malmö och stannar 1-2 nätter.
åkervidare till jönköping(jobbigt att köra?:P) stannar där i nån natt och hälsar på 2 goda vänner till moi o Mimmi..
Åker vidare hem till stockholm

Låter skit kul om jag får säga det själv :D


Kommentarer
Postat av: Lina

Åh de låter ju skitkul !! :D

2008-08-24 @ 20:26:30
Postat av: Mimmi

Haha, vad du är söt som planerar! :D fast det där låter sjutk kul. det kommer bli dyrt, om vi inte tältar eller så. sen med all bensin osv. fast det skulle vara grymt roligt! bara att se till att du, jag och lina hr körkortet till 2009 :D <3

Postat av: emma

mysigt, bangar inte! Måste fixa jobb isånnafall :D

2008-08-25 @ 09:57:08
URL: http://luundbergs.blogg.se/
Postat av: meatball

bra plandering i jkpg där :]

2008-08-25 @ 15:33:12
Postat av: Estefany

Svar till lina: jag vet!:D.

svar till Mimmi: haha jaa men det går ju :D. vi fixaar det :D

Svar till Emma: jag med!:D

svar till Meatball: jag vet! :D, inte glömmer jag er eller!

2008-08-25 @ 20:07:25
URL: http://mystuff.blogg.se/
Postat av: Mimmi

aha, nu fattar jag. du menar att de gröna är stoppen, inte de blåa som du skrivit. fattade inte helt med bilarna först :P men lätt, vi fixar den resan! :D

2008-08-25 @ 20:17:41
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback