Dagen

Hallå, slutade 13.40 idag vilket är ganska sen för att vara min skola pga av att jag bara går halvdagar, förmiddagen.
Idag hade vi lektioner som vanligt och sen också trafik kunskap för första gången och jag älskar läraren, han är verkligen skit duktig och man förstår honom jätte bra, aven fast han bara snackade vart han aldrig tråkig, han liksom snackade så det inte vart tråkigt vilket är bra. Tack vare honom ser jag också mycket fram emot kursen fast han sagt att den är svår, men med en lärare som han kommer det nog gå bra om jag jobbar mycket för det :). På vägen hem höll jag på somna på tåget, jag är verkligen utmattand så nu ska jag sova och sedan slänger jag in en "stil" inlägg :). peace out mina vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback