färgmodell?

Tjoho, en tjej ringde precis från maria nila och frågade ifall jag ville vara färgmodell, va fan är det?:P haha Men det skulle vara imorrn halv 11 så jag tackade ja:), frågan är nu bara vad det är dom ska göra med mig, jag menar mitt hår har blivit slitet sen jag gick på hårmodell casting på stureplan, för det är därifrån dom fick bild på mig och mitt nr.
Aja det blir iaf kul, nån som vet föresten vad färgmodell är ?, ska dom färg mitt hår eller :S. Aja bara det passar mig är jag öppen för allt:). Nu har nästan alla i gänget modellat på nå sätt. Mimmi och Lina var typ hårmodeller, Emelie modell och jag blir nu färgmodell :S:P, hah men hår/färgmodell rättare sagt så nu är det bara Emma kvar:). Nej nu ska jag fixa nudells :D. Peace out

Fast tänk om hon inte sa färg modell? asså jag hörde inte så bra men nått i likhet med färgmodell :P.

Kommentarer
Postat av: emma

hah, jag kommer nog aldrig att bli något sånt, i'm to ugly ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback