Fredag

tjoo, gick upp för ca 20 min sen, sitter just nu och äter lite gröt. Idag skulle jag börjat 8 och slutat vid 2 men foto lektionen var inställd så jag skulle då börja 8 och sluta vi 10, alltså bara en lektion och när jag vaknade kunde jag inte ta mig upp.så jag låg kvar och somnade om sen vaknade jag av att tossan ville ha mat så då gick jag upp och gav henne det och kollade på klockan se och så var hon 06.58 och jag skulle behöva gå 10 min senare men jag skulle nog inte hinna så jag sket i det. Men nu har jag lovat mig själv att lägga mig tidigare på kvällarna och gå till skolan varje dag, jag var ju den som gick till skolan alla dagar, jag har kanske 5 dagar frånvaro från förra året, så då fattar ni att jag inte ens var sjuk,jag gick alla dagar. Men om de nu blir så att jag stannar uppe längre får jag skylla mig själ och gå till skolan ändå  för så här får det inte fortsätta.

Men iaf vrf jag stannae uppe så sen till 00.00 typ var för vi fick reounion inbjudan av sts så jag ville kolla hur mkt jag skulle behöva(pengar) och vad hotell och resa skulle kosta så jag kollade det och stannade uppe så länge. Nu ska jag fortsätta kolla på The hills har sett hela sesång 1 och halva 2:an. Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback