Lördag

Tjho!, vaknade av ett sms av miss Lina, hon frågade ifall jag villem med henne in till stan, men tyvärr har jag inga tåg pengar o inte heller ett plus kort, så =(. men vädret ser nice ut ca 17 gradet här o solen lyser :), ska nog ner till tvättstugisen o ta tvätt tid till imorrn. Aaa juste undra hur min skoldag på torsdag kommer gå, det är nämligen så att min faster fyller år så vi och massa andra vänner och släkt ska fira henne men fest och massa mat o dans, så gissar på att jag kommer komma hem sent den dagen =P haha, men det ska bli kul :), bara latinos komme vara där, eller juste, 2 halv italienare också(mina kusiner). Nej nu ska jag fixa lite frulle.
Ha en bra dag och njut av den mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback