Malta del 2

Torsdag dag 4

Oftast går det att gå upp för mig på morgonen, men när jag är så jvla trötta är det nästan omöjligt för mig att komma upp.
Denna morgon vaknar jag att söt Mimmi säger ; Estefany, titta vem som ligger ute på balkongen,det är en katt (typ någont liknande sa hon) Hon vet att jag älskar katter, men denna morgon kände jag mig död så inte ens för katten ville jag gå upp. efter ca 5 min kunde jag inte hålla mig, var tvungen att se hur kissen såg ut :D. sööt var den,men det dåliga var att del låg på min hadduk och jag vet ju inte ens om den har rabies så jag lät den ligga kvar där så längen den ville och jag tvättade den senare på eftermiddan.

Efter skolan åkte vi till staden silema för att shoppa. och senare på kvällen var det club evning at the beach
Då skulle alla olika klubbar (klubbar=hotel) så vi som bodde på st:pauls bay hade vita tröjer och de andra hade andra färger. Vi gjorde massa olika lekar, typ krabbfotboll,speed dating(för att lära känna varandra bättre) och nån konstig "hålla hand" lek. kl 23 var det slut och vi åkte hem.






Fredag Dag 5

Denna dag klev vi som vanligt upp tidigt och fixade oss, sedan var det frukost dags och iväg till skolan.
Denna dag hämtades vi efter skolan och åkte till Silema igen för vi skulle på Harbour cruise, men hade 2 timmar fria innan så vi gick och åt på resturang och kollade i typ 3 affärer.sen åkte vi hem och då hade ledarna plerat några lekar som vi hade på baksidan av hotellet. På hotellet hade de även nån Miss malta grejj som tv också filmade så det kollade vi på en liten stund efter lekarna, sen var dagen slut .=).






Lördag dag 6

Lördag vilket betyder, INGEN SKOLA :D. Så vi behöver inte gå upp så tidigt, men vi 9 går vi upp käkar frukost sen åker vi till Huvudstaden Valetta för lite shopping, dock åker inte alla med utan bara de som ville och dp fick vi också betala 5 euro, men vi var väl 15 tjejer och 5-6 killar som åkte. Jag och några tjejer från skpna och göteborg gjorde henna tatoos för skojj skull :). Sen åkte vi hem, käkade middag, fixade oss och åkte sedan iväg på discot. Temat var framtid och klädkod vitt. Musiken sög för det var ju framtids tema så de gjorde techno av allt och de vart inte så bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback