Malta del 3

Söndag dag 7

Dagen började som vanligt. vid 11 tiden åkte vi till stranden. Till kvällen åkte vi någonstans och där var alla klubbar där och värdfamlijs eleverna så var det pool party. de hade 2 poler,ena lite högre och större än den andra. De hade bra musik men alla killar skvätte mkt vatten och typ gjorde så alla många ramla så jag var ju skit rädd att nån skulle ramla på mig och med i fallet dra ner piercingen, som tur hände inget. Men som sagt var det svårt att dansa pga av alla som ramlade oc skvätte.så det var inte så kul.




Måndag dag 8

Denna jag började strejken i Malta, men vi kom iväg till skolan tackvare att bussarna vi åkte var privat ägda.
Efter skolan kom vi hem och sen åkte några av oss till staden Melliah och käkade lunch och köote lite vykort, jag köpte även Escada sunset heat parfym. Till kvällen kommer jag inte ihåg vad vi skulle ha för aktivitet men den kunde iaf inte bli av så gjorde något på hotellet istället. Alla spanjorer fick hitta på något som vart typsik för deras land och sedan uppträda och det fick även vi(skandinaver) och fransmännen. Vi körde små grodorna :P, undra vad de andra tänkte när det såg oss:P haha. Men innan så satt jag,Mimmi och 3 andra tjejer utanför hotellet och bara snackade,sen kom en liten skrutt kisse, jäätte söt :D.






Tisdag dag 9

Denna dag vaknade vi på morgonen som vanligt,käkade frukost och gick sedan utanför hotellet
för att ha info möte som vi alltid har på morgonen för att veta vad som ska hända under dagen.
Denn morgon fick vi veta att det inte skulle bli nån skola för de ville inte ta risken för strejken hade blivit ganska allvarligt så de kunde liksom kasta sten på bussarna osv. Vi blev så klar jukt glada och jag gick och sov :)
Sen skrev vi lite vykort  och till kvällen fick de som ville gå till kareokebaren och de andra gå på promenad, tråkig som jag är valde jag promenad, men det kändes liksom mysig ute i mörkret(då man är många).
Sen satt vi några i R och R´s rum och snackade lite, sen var det sovdags.


Vi som gick på promenaden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback