Malta del 6

Tisdag dag 16

Denna dag var det skola först som vanligt. Sen chillade vi bara och till kvällen skulle vi åke till en strand för lekar på stranden. Där på den leken kom bara scandinaver om man räknar bort spaniorerna ochranskarna som åkte med oss från vårt hotell. På lekarna skulle man vara blandade lag och tävla mot andra. Man skulle bygga finaste sandslottet, springa eller hoppa med balong mellan benen, springa med vatten och andra lekar.




Onsdag dag 17

Ny dag, det var skola som vanligt sen vart vi upphämtade vi skolan och åkte till valetta för att få shoppa igen.
Senaste gången vi var där köpte jag ingenting för vi satt mest fast vid ett henna stånd och sen var det dags att åka hem så denna gång hade jag bestämt mig för att shoppa effektivt och eftersom Anna inte heller shoppat så mkt bestämde vi att vi skulle vara effektiva tillsammans. Så jag, Anna och Karin började shoppingen på Donken för att få lite energi sen gick vi snabbt vidare från affär till affär och vi slutet var jag nöjd med min shopping :), Fick med mig hem ett par sandaler, spets troser, linne,kjol och en souvinir till papi :). Till kvällen vart det disco.




Torsdag dag 18

Först var det iväg till skolan  och efter så åkte vi till sen blå lagunen. Först skjutsade de oss till ett ställe och därifrån åkte vi båt till blå lagunen, de åkte in i en grotta och sen ut ur den för att fi skulle få se lite :P. Vattnet var jätte fint kan inte fatta att det var hav vi badade i, såg mer ut som pool vatten fast finare!. stället var inte direkt nå sol plats för det fanns ingen strand så vi låg på tort jord. Efter åkte vi hem och sedan var det dags att åka till staden medina för att käka middag på ett fint ställe. Men tyvärr smakade min kycklig pizza inte gott för kyckligen hade ingen smak!. När vi käkat fick vi lite tid över innan det var dags att åka til hem igen. Så jag, Anna, Karin och Amanda gick runt o kollade. Sen stannade vi vi ett ställe och skulle knäppa lite bilder så för skojj skull gjorde vi lite sexiga posér och sen när jag skulle knäppa på dom kom en äcklig gubb och sa; stop i will rape you and i will be arested. Så vi gick därifrån, blää. Sen åkte vi hem.




Medina:


vi o fransmännen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback