Måndag

Hallå :). Haha måste bara säga att igår när jag skrev inlägget "den operfekta världen, våran värld" som ligger under detta inlägg så var jag väldigt förbannad, men hela inlägget var ju rätt bra. Men just innan hade jag sett en video då tjetjenska terrorister skar halsen av ryska unga soldater och jag började ju så klart nästan gråta när jag såg detta, det var så hemst när man såg att en försökte fly, det skrek medan de var halshuggna, och andra var tysta.

därför skrev jag inlägget, det vart ju inte bättre av att jag senare på kvällen så på tv4 fakta (jag jag älskar den sortens kanal, discovery,animal planet, you name it) en dokumentär där folk i kina fångade djur och höll dessa vilda djur i små burar. De hade små aper,björnar m.m.

De hade så för det säljer sedan dessa djur för folk i kina tror att tigerpenis botar impotens, att aphjärnor typ gör dom smartare, björn galla ska också hjälpa dom mot någonting, och därför säljer det djuren , tjänar pengar på det och djuren lider.

Fan att människor är så himla själviska! låter djur lida för att det ska må bättre :O, jag har lust att spotta på de folket!.

Jajaj nu ska jag inte fortsätta babbla om vår dåliga värld :P.

kl är vara 12 så jag har inte hunnit med så mkt, stannar nog hemma idag och slappar för jag har ingen ork att åka ut till stan. Förresten så kommer min kära kompis från sundsvall ner till stockholm i dag med sin pojkvän, men vädret ska inte bli så bra och det ska dra till grönan så jag ska inte störa dom :P hahah.

Nej men kanske träffar upp dom imorrn för imorrn kväll åker det hem tror jag.

nu ska jag surfa vidare, byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback