Måndag

Hallå!; idag är det första riktiga skola dagen och jag var en millimeter ifrån att skita helt i hela dagen. Att vara uppe sent igår var inte bra,specielllt inte bra o börja veckan med, så här trött bruklar jag bara känna mig i slutet av veckan. Nej när jag kommer hem ska jag vila och sen sova tidigt, eller så sover jag bara tidigt, annars kanske jag får svårt o somna, brukar vara olika det där, vissa perioder kan jag sova hur mkt som på dagarna o ändå sova bra på kvällen och andra inte. Sitter annars här o kollar på tv o käkar "frukost", kladdkaka o mjölk, känns inte så nyttigt men gott äre!
Måste snacka med syon om mina kurs ändringar, guuu va jobbigt!, nej om 10 min är det dags att fixa sig o då har jag bara 30 min på mig.  ha en bra dag, Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback