Min dag

Ja hade vanlig dag i skolan idag, bara en lektion, rätt skönt. Efter skolan bestämde jag, Emma och Alice att vi skulle till Jempa efter som kl bara var runt 11. Efter lite tjat gick Jempa med på det. Vi åkte hem till henne o kollade på vänner avsnitt. Vi fixade lite te o efter ett tag kom också Bente(Emmas boy) o vi fortsatte kolla på vänner, eller jag de iaf, jag satt o läste min bok som jag btw läst ut nu:), känner mig stolt för jag lånade den igår och jag är redan färdig med den, det tog inte ens ett dygn innan jag läst ut den, men det var bra:). Men iaf tillbaka till Jempa, efter ett tag vart vi sugna på att baka så vi(nästan bara jag o Jempa) började baka en kladdkaka, resultatet vart precis som den ska vara, botten o kanten vart lite "torrare" medans imitten vart de kladdigt ;). Sen efter fortsatte vi kolla på vänner och vi 16 åkte vi hem. Men en härlig dag med vänner, i like :). Btw så ringde Nån tjej från singin bee när jag var hon Jempa och sa att jag hade varti med i nån tävling och jag hade svarat rätt på alla fråger så jag fick publik biljetter dit och sen skulle jag vara med i en utlottning av en jacka:), så på tordag är det singin bee som gäller för mig o 3 till av mina vänner:).


Peace Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback