Onsdag

Tjoho!, blää imorrn är det första skoldagen, skolan är aldrig rolig, men det känns ändå inte så jobbigt att börja för jag går ju bara halv dagar. Imorrn ska vi få buss kort och schema och jag och Lina ska gå o snacka med syon angående kurs byte. Jag vill ändra min tyska till webb design, eller jag kanske borde ta engelska b, nej har ingen aning ås jag får snacka med henne imorrn om det. Aa juste imorrn måste jag köpa kalender,block och pennor.

Aja, om denna dag. Jag mötte Lina och Emma vi hötorget strax efter 13 så gick vi på Ung08, där kollade vi in tälten, tävlade lite och så. Jag fick se Alex Moreno :D*väldigt glad* jag gillar faktiskt han väldigt mkt :), han är grym och ett plus på det, han ser bra ut. På tal om att jag såg moreno, idag såg jag även Lena ph och Emma trodde mig inte och sen även mohammed said, han fårn säg att du älskar mig, men jag är inte så kändiskåt att jag  går o frågar efter autograf, men hade metallica,tokio hotel eller någon annan interationell kändis som jag gillar hade jag inte tvekat. :)

Efter gick vi till coffe house o fika, sen gick jag o lina o kollade på affärer och sen gick jag till pappa, hjälpte till där och sen åkte vi o handlade o nu är jag hemma :).

Mysigt, men nu sk jag rulla, Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback