Onsdag

Hallå, jag började kl 08.00 men ändå sitter jag fortfarande i min säng, men jag var för trött, jag orkade helt enkelt inte gå till första lektionen så nu fixar jag frukost och sen fix o skola sen. Ska verkligen inte bli så här igen, kan liksom itne slippa skolan men det har ju bara hänt en gång, i måndags försov jag ju mig så jag kunde inte gör nått åt det.

Aa juste igår kom ag btw på varför jag gått ner massa kilo och fick tillbaka min fina mage trots att jag bara käkade feta kolhydrater nere ï Malta. okej vrf jag gick ner är för vi åt alltid ungerfär samma tid, frukosten, lunchen och middagen. Efter 19 åt vi inte och i 21 dagar åt jag så och min matsmältning började bli som den engång varit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback