Otur

Vart ingen fotboll för mig för jag har inte hunnit fixa engelska uppg än, ska göra det nu. Vet ni vilken otur jag har, pappa hade ropat att det var mat så när jag kliver ur sängen så trampar jag på ett örhänge och ca 1 cm åker rätt in i hälen. först fattar jag ju inte vad som hänt och sedan ser jag det där örhänget sitta där och jag drar ut det sakta fast det gör ont, när jag dragit ut den kommer en fet blod droppe ut direkt och jag fattade att det skulle komma mer så jag sprang(eller rättare hoppade enfota) till toaletten och så klart var pappret slut och då forsar blor ut, fattar inte hur allt kom ur det lilla hålet men det var ju djup.men min faster satte nån kräm och håll för jätte länge  sedan tror jag att blodkropparna la sig för så det inte blödde nå mer, tur att hon var  där  för jag hade inte tryckt utan bara satt på ett plåster :P. Aja nu ska jag försöka börja med engelskan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback