Söndag

Good morning!. Va bra att jag är uppe nu så jag inte sover till 12, igår gick jag ju upp kl 9 så det är bra att jag går upp tidigt annars blir det sena kvällar och ingen skola dagen efter och så ska det inte bli. Sitter och vänar på att min obojgröt ska kallna lite, jaa det är precis som det låter gröt men oboj:) åt alltid så när jag var liten eller jag slängde det mesta för jag hatade verkligen gröt när jag var liten. Men nu har jag lärt mig gilla det. Men jag äter alltid den med russin i för jag vill vara nyttig o inte ha i socker eller sylt, men när russinen tog slut fickde li oboj fast det inte är så nyttigt.

Aja idag är det läx dag, ska försöka hinna med alla mina upp så jag inte hamnar efter. Peace out!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack så mycket hoppas att du får en bra dag :) kram

Postat av: manuela

mmm oboy! dt va längesen! hahha

2008-08-31 @ 15:11:44
URL: http://maanuelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback