Söndag

Hallå!,Igår var det inte så nice väder och det sorliga, Jag missade pirde paraden :O, jag visste inte ens att den skull vara igår för jag kom ju från Malta i måndags och jag hade ju inte härt nått om när det var =/. Jaja.

Idag har jag äntligen packat upp allt som jag tog med från Malta. och fått iordning mitt rum lite.
Jag ska inte göra nått speciellt idag utan bara slappa. Ska nog ner en snabbis till ica och köpa lite mat till Tossan och lite chips och godis till mig, jag är ju faktisk sjukt sugen på det.

Nästa vecka är sista lediga helgen för mig för jag börjar skolan den 14, så jag ska försöka komm iväg till Elena i Uppsala i slutet på nästa vecka, sen är det dags att börja ladda upp föra skolstarten, blää =(.

Är det bara jag som tycker att sommar lovet gått jävligt fort? Iof har jag varit i Malta 3 veckor och 2 veckor i Sundsvall av mina 7 lediga veckor. Men jag har redan fett med planer för nästa sommar. Jag har en liten summa pengar på mitt konta (inte sparkontot) och jag har bestämmt att det alltid ska finnas pengar där och att jag från och med nu ska spara ca 200 kr varje månad, sen om jag jobbar så lägger jag undan mer pengar så klart. Allt ska ju räcka tlll festival,resa utomlands och andra nöjen.

Månste ju skaffa nya snowboard plagg, hela kittet alltså och det kommer ju gå på 5000+ ...minst.

Aja nu ska jag kolla lite kläder på webben, Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback