Städ söndag

Hallå!. Visst blir söndagar alltis typ städ dagar, inte varje söndg men typ var annan eller tredje :P. Jag hade min städ dag idag.

Jag vakande vid 11, klev upp och kollade en lite stund på tv, sen började jag diska och städa hela köket,sopa, städa katt lådan osv. De dåliga var att jag glömde och käka frukost. när jag var färdig så började jag plocka undan i mitt rum och sen käkade jag frukost,för 15 minuter sen, inte bra!.

När jag var nere i malta så fick vi ju alltid middag på hotellet och det var oftast kött och den såg inte så god ut så jag tog oftast bara ris,potatis,pasta och grönsaker, alltså fick jag i mig massa kolhydrater, men jag förstår ändå inte hur jag ändå gick ner så mycket, jag gick ner minst 5 kilo, pappa såg ju det direkt när jag kom, det hade liksom blivit lite djupare "hål" under kindbenen som jag inte haft förut, ja till och med bröst och rumpa har minskat pga av det och det ända bra jag fick ut av det var att magen ständigt är platt o fin, men jag vill faktisk hellre ha tillbaka mina bröst än en platt mage, så nu jävlar ska jag börja äta bra!.

Men annars händer inget idag, lite släkt kommer hit osv. Peace Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback