Tillbaka

Jag nu är jag hemma. kom hem 22.30. Jag,Lina,Mimmi,Alice och Jempa på var nrj in the park och roligt var det, ett plus var att jag såg två riktigt snygga killar som dansade, asså jag älskar killar som kan dansa och ett plus om det är snygga. Asså mitt i publiken så fixade publiken själva en dans ring och där dansade de :) fast den första killendansade gryymish, han gjorde volt o grejer, nej han var verkligen ingen amatör, dansa kunde han!. Ett minus var dock att Alice tappade busskort, bank kort och mobilen, asså jag vet inte om de ramlat när hon hoppade eller om nån ficktjuv tog dem. stackars henne iaf :(. De jag såg fram emot mest att se var madcon och lady gaga, men såg bara lite av lady gaga innan jag o lina var tvungen att dra till tunnelbanan. Men det vart en lyckad kväll med mycket knuff :P. haha. Aja ska kolla lite mejl o sen sova. Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback