Tisdag

Hallå, idag vaknade jag ganska sent, gick upp strax innan 14. Jag låg hela natten ändå till morgonen och lästa linas kvällsbok 2. Jag läste från kl 00.30 till 05.50, jag fattar ni hur inne jag var i boken, kunde liksom inte släppa den.
Men jag har inte läst ut den än men har bara ca 50 sidor kvar. Men hela boken, alltså 1och 2:an tillsammans är ju nästan 600 sidor. Men måste ut och köpa en till bok för jag läser ju ut hela boken idag :P.

Vädret här i stockholm är piss,det är grått väder ute och det slutar aldrig regna, det kommer fan bli översvämmning här snart. Min pappa jobbar också ute marknader och när jag var mindre brukade jag följa med honom ute i Sverige och sälja. Men de senaste 2 åren har jag inte varit intresserad av att åka ut och sälja. Men pappa ska iväg på nån marknad ikväll(Marknaden börjar immorrn) och jag funderar på att följa med och hjälpa. Jag saknar faktiskt det när jag tänker efter, man sover i bilen, käkar frukost där. Visst är det lite jobbigt med toaletter och så men det går. Det är typ som att man campar men man säljer samtidigt.

Nej måste kolla vad vädret kommer bli därborta där marknaden är och sen bestämma mig om jag ska med eller ej.
Om jag ska med tar jag med mig Datorn,men vet inte om jag kommer få tillgång till internet. Jag hoppas det iaf :). Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback