buenas noches

haha vet inte om det var rätt stavning, mitt modermål är ju spanska men eftersom jag bott i Sverige sen jag var 2 år
har jag inte skrivit så mkt på spanska utan mest pratat det(eftersom man behöver inte lära sig skriva på spanska i skolerna i sverige:P), jag kan ju svenskana mkt bättre :P.

Nej men nu ska jag iaf sova, imorrn ska jag stiga upp kl 06.00 och icke försova mig, ska läsa min svenskan bok
tänkte jag säga, men den har jag ju lämat tillbaka. Nej imorrn måste jag till bibblan och låna om den.
Jäklar jag ligger efter i  nästan alla ämnen. Idrott är typ den ända som jag är fine med :) haha.

Nej gonatt nu sötkakor :).


Snart kommer tandfen tänkte jag säga, men John blund menar jag!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback