End of the day

Hej hej:) sittar och kollar på Harry potter och den flammande bägaren, Robert Pattinson

som spelar Edward Cullen i Twilight är med i filmen :). Ja iaf idag så började min dag bra.

Solen sken utanför och jag hade en "great hair day" vilket bara händer typ 1 gång var annat år jag önskar alla kunde sett mig idag :P.Jag fick en tjocktröja av faster, allt kändes bra till jag skulle hämta ut Metallica biljetten.

Där sa killen att jag skulle hämtat ut biljetter i oktober medans på hemsidan stog det att

jag kunde hämta ut den när jag ville fram till konsert datumet eftersom den redan var betalt.

Sen sa han något med inte betalt, ja jag fattade inte men jag vart skit arg och det förstörde min dag. Nu måste jag kolla upp det är och ringa ticnet o massa skit, fan!. Fan det måste

fixa sig för jag har inte råd och köpa en biljett för 2000 som de ligger på nu :(.

Tur att AFV gick på tv innan, se fick mig att skratta sjukt mkt hahah mest skade glädje :D.


Nej nu ska jag fortsätta kolla på filmen, Peace Out!


Raawrh!


Kommentarer
Postat av: Angelica

LOGGA IN PÅ MSN! :) PUSS! <3



( om Ed Hardy )

Postat av: Anonym

vad hände? så du fick inga biljetter? :S

2008-12-28 @ 03:19:36
Postat av: Estefany

sv: vet inte, men på min ticnet sida står biljetten på mina betalda bokningar så jag fattar inte vad killen snackade om. Jag får nog svar imorrn eftersom jag skickat iväg ett mejl till dom :).

2008-12-28 @ 12:17:59
URL: http://mystuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback