Im home

ja det var väl va 2 timmar sen jag kom hem efter att jag var inne i stan och shoppat lite julklappar, dock sörjer jag lite
eftersom jag inte köpte den snygga ankelbootsen från dinsko, men skulle jag köpa sen så skulle jag kanske inte ha råd att åka till sundsvall och jag måste dit eftersom jag saknar mina vänner där uppe och min andra halva familj(som bor där uppe) såå otroligt mkt, jag önskar att vi alla kunde bo i samma kvarte. Men om skorna finns kvar köper jag dom om en månad då nästa pengar kommer, i must have!.

tänkte säga några + och - på de senaste dagarna

+
Jag hittade min Ipod!!!! efter att den varit borta i fyra dagar!.... den låg i jackfickan :P.

Pappa har köpt jääääätte mkt julmat och jag älskar ju verkligen mat, kommer gå upp 2 kilo efter imorrn :P

-

Såg en lite kines flicka som skrämde skiten ur mig.
Jag kollade på henne och hon bara stog där och glodde
på mig, så jag kollade bort och sen kollade jag på henne igen då hade flyttat på sig men inte hennes blick 
hela vägen fortsatte hon kolla på mig. Det kändes som hon var tagen från en japansk skräck film.

Det är min diskvecka så får diska en massa skit eftersom vi inte ens äger en diskmaskin!


 


Kommentarer
Postat av: Julia

åh! skaru till sundsvall på lovet?:D:D när o hur länge?:D måste seees!!!:O:D<3

2008-12-23 @ 23:19:06
Postat av: Estefany

sv till Julia: ja :D. efter nyår kommer jag :D<333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback