Lördag

Godmorgon :). ja vaknade ganska nyss men det är ju lördag idag så det är okej då :). Jag vaknade med ont i min tand.
Vilket är ganska förståerlig då jag käkat ganska mkt godis den senaste tiden och kanske inte varit så jätte noga med tandbortningen. Så jag måste boka en tandläkart tid och fixa det där. Igår på idol så åkte Robin B och då vart det som jag
sa att Alice och Kevin skulle stå i final
, jag som faktsikt började gilla Robin b(igen) och Alice kunde lika gärna åkt men de som var bäst den kvällen var kvar och det gick ju bättre för Alice. Ska strax käka frulle, sen in till stan och hjälpa till lite där, kanske gå på stan också, vet inte. Sen senare på kvällen ska jag o några tjejer till hem till Alice där vi ska käka lite mat och kolla på film, sen skulle jag ta med mig sing star  men jag orkar nog inte det för då måste jag ta med mig ps2 också eftersom alice inte har nån.

Va ska ni göra idag ?:).

Peace out!

Kommentarer
Postat av: bella

Jag ska ta det lugnt! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback