Onsdag

Dagarna går ju hur fort som helst. imorrn är sista skoldagen och på fredag avslutning.
Men just nu är jag uppe och jag fattar verkligen inte att jag är upp för jag somnade inte förrens vid 02 tiden.
Det är faktiskt en av anledningen till varför jag egentligen inte lyssnar på musik när jag ska sova, jag somnar
aldrig då och inatt så låg och och lyssnade till strax efter 01.30. Sen stängde somnade jag vid 02 ungefär som sagt.
Haha låg och lyssnade på the killers romeo n juliet  från kl 00 tills jag stängde av. Men de jobbiga var att repeat funktionen finns inte på ipod, eller så har jag inte hittat den.

så i 4 timmar har jag sovit och jag känner mig inte så trött som jag brukar ändå sitter jag här och gäspar :P.
Nej ska börja fixa mig lite nu, ni får ha en bra dag :)

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Ida

Gött med "jullov" =) Jag har ingen mer skola i år men massa att plugga =(

Postat av: bella

Dagarna går jättefort nu, hoppas dom inte gör det på lovet för dom dagarna ska gå sakta!

kram

2008-12-17 @ 16:08:19
URL: http://bellalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback