Onsdag

Hellu :), jag tvingade mig själv att gå upp trots att jag fortfarande är jätte trött. Gick och la mig vid 02.45 tiden
då de flesta började dissa på msn :P, men de jobbigaste var ju helt klart att jag hade värsta taco suget då,
på natten. Nattkäk = bästa som finns(typ)

Ja om några timmar är det fira med girlsen :D och jag längtar, jag behöver bara dom för att ha kul :D.

vad är era planer för ikväll?:)

Juste sen vill jag gratta min förra lärare jag hade i sundsvall eftersom hon är med i körslaget,,
La gaylgidsjigj eller va ledaren hette. Vi elever har ju alltid vetat att hon kunde sjunga, hon sökte
ju till fame factory en gång men kmr inte ihåg va som hände. Lite, blond och söt är hon så håll utkik
(om de inte finns flera sånna :P). Nu har jag fått en anledning att kolla på körslaget, gjorde ju inte det
förrut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback