Sammanfattning av 2008

Sammanfattning av år 2008

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Åkt på språkresa :)

Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? - 7/7-27/7

Bästa minnet år 2008? - Massa, men vänner o familj ingår i alla :P

Höll du några av dina nyårslöften? - jag hade inga, glömde att ha det:P.

Vad gjorde du på din födelsedag 2008? - just den 25 var en måndag,

alltså inte så mkt beside fira hemma lite såklart.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - Ja

Dog någon som stod dig nära? - Vet ni, fan 2008 var fri från det äntligen!

hoppas 2009 också blir så

Vilka länder besökte du? - Malta

Vad var din största framgång 2008? - Inget

Största misstaget? - vet inte

Har du varit sjuk eller skadat dig? - Ja som aldrig blir sjuk blev ju världsförskyld

nere i malta, great!.

Bästa köpet? - Min malta resa :)

Vad spenderade du mest pengar på? - på allt möjligt!, men nu tar jag upp det igen, Malta resan var ju rätt så dyr :P

Gjorde någonting dig riktigt glad? - absolut, vänner o familj is all you need, thats for sure.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008? - vart ska jag börja, infinety, shine on, sound of sanfransico(stav?), disturbia, forever, closer, SoS, JUST DANCE och mkt mer!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år ? fan de slår ut varanda och blir lika. Malta resan gjorde hela 2008, medans det var fler saker jag gillade med 2007 (sommar)

Hur tillbringade/tillbringar du julen 2008? - mi familia

Favoritprogram på TV? - Idol och Gossip G  helt klart men  GG  kollar ja ju på datorn. Kollar inte så mkt på tv längre

Bästa boken du läste i år? - nu jävlar jag har varit jätte duktig med att läsa böcker 2008. bästa vet jag inte men mkt bra var "att älska som en porrstjärna","linas kvällsbok 1&2" och nån bok jag inte minns namnet på men det var om nån 15 åring som blev med barn, ja grät faktiskt när jag läste den :).

Största musikaliska upptäkten? - Jag har öppnat min musik förråd ÄNNU MER.

Nu lyssnar jag typ på 100000 artister/Band. Annars har jag börjar lära mig spela gitarr, men bara liiiiite. 2009 kommer
jag rocka som Kirk Hammett :D hahah

Något du önskade dig men inte fick?
jag önskade inte mig något speciellt av någon, tanken som räknas ju.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? JAAAA! men nu ser jag fram emot 2009, jag har såååå mkt planer.

Vad fick dig att må bra? - malta, vänner o mi famila

Vilken kändis var du mest sugen på? - var och ÄR, Robert Pattinson gosh ge mig killen. Killen har stil, humor, ser bra ut (iaf de jag sett o hört :P). Han kan spela piano,gitarr och han sjunger så jävla bra, perfect for me!:D

Vem saknade du? - mamma vilket jag alltid kommer göra, vännerna som bor i s-vall (då ja inte var där), Elena och mina syskon (då jag inte var med dom).

De bästa nya människorna du träffade? - Tjejerna nere i Malta, vissa kommer vara vänner för livet helt klart!


Årets:

Årets bästa:
Sommaren

Årets värsta: vette fan

Årets vän: jag har mina 08:girls <3

Årets nyfunna vän: Malta och en genom nätet her name is Bella :)

Årets blogg: Hana Pee som jag börjat läsa nyligen

Årets bästa film: TWILIGHT


Årets artist: År 2008 började jag lyssna mkt på 30 Seconds to Mars så det får bli dom

Hur skulle du beskriva din klädstil år 2008: Hur ska jag beskriva den :S:P. Nej men man klär sig ofta efter musiksmak,
men eftersom jag lyssnar på ALLT, har jag väldigt blandad klädstil. Men influeras stilen av rock och att jag är intresserad av mode så det blir väl en blandning :P
 

Tror du 2009 kommer bli bättre än 2008: Ja!, jag ska göra den bättre då kommer, biltrip,festival och resa ingå :D


Kommentarer
Postat av: bella

Härlig sammanfattning!

Tack för att jag fick stå med lika som du fick på min! :)

Postat av: bella

Gott nytt år föresten! :)

2008-12-31 @ 13:20:51
URL: http://bellalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback