Slut på dagen

Ja snart är det måndag :). ja idag så gjorde jag faktiskt teoritestet och jag fick 35 av 70 vilket är illa!.
Så jag får läsa i boken för jag har inte gjort det. Ja sen har jag kollat på 2 super filmer, Superbad och
Superhero movie :P hahah. Superbad aka  supersugen är ju hur skön som helst haha.
Sen kollade jag en stund cage rage med pappa, 2 personer som slåss i en burliknande plats.
Finns typ inga regelr på hur man får slåss eftersom alla har olika bakgrunder, vissa är boxare andra
har tränat karate osv. Såg en riktigt tuff knock out!, haha stackars killen som föll till golvet, han såg nästan död ut,
men han andades, lite läskigt såg det ut först. Ja pengar tjänar de på det iaf.


Kommentarer
Postat av: SANNA

Superbad är grym!

Postat av: Lina

sv: jaha :p min syrra sjöng på scenen innan idolerna kom! så tänkte om du sett det, haha :D

2008-12-29 @ 10:25:54
URL: http://baralina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback