Tisdag

Hej hej:). idag har alla som pluggar matte B nationella, men jag är fan menad att få IG i hela kursen.
Jag vaknade av ett mess från Lina som frågade ifall jag kom med tåget, då visste jag att jag försovit mig.
problemet är att jag har INGET minne av att jag stängde av alarmet för jag kommer iaf ihåg att jag satte alarmet igår kväll.

Nej men fan jag ska välja kursen igen i 3:an :P. haha då kommer det nog gå bättre eftersom då kommer jag komma ihåg allt. Nej vet inte vad jag ska göra nu, jag ska nog chilla, sova lite till, käka frulle och sen dra mig in mot stan.
Jag har utvecklings samtal idag men jag orkar inte gå!, man går dit för att veta hur man ligger till i ämnena och det vet jag redan!

Någon här som har nationella i Ma B idag?

Nej nu ska jag kolla mail osv, ni får ha en bra dag. Peace out!

Kommentarer
Postat av: emma

yes, vi kör om hela kursen i 3:an så kanske vi klarar den, hah :D <3

Postat av: erika

precis som mig då:D klarade inte heller kursen:p

2008-12-09 @ 17:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback