AAAH!!

Asså jag måste bara få skriva ut min aggression, som ni kanske vet som har vi 2 inneboende (en mamma och hennes dotter 13 år) . 13 åringens programm skulle börja på tv:n men hon hittade inte kontrollen, så då stog hon och pratade högt för sig själv att om inte hon hittade kontrollen nu skulle hon kolla på tv heeela kvällen (hon pratade självklart högt för att jag skulle höra,men jag brydde inte mig), sen kommer hennes mamma och hon hittade inte heller den (jag sitter i samma rum som dom vi datorn, men jag hade inte sett på tv så därför frågade dom inte mig om kontrollen) Så då går mamman och väcker pappa som sov efter som han gick upp kl 03.30 för att åka och jobba, var det faaaan så viktigt att hon var tvungen att väcka pappa som sov ????:O, jag vart så arg så jag seriöst fick lust att slå någonting ,hårt!. Pappa går upp för att leta efter kontrollen och samtidigt står mamman och tjatar om att "vrf lägger man inte kontrollen på bordet,nästa gång ska jag ha kontrollen 2 dar i rad" och massa mer BULLSHIT. Vart fan är min slagpåse när man behöver en!?, seriöst om dom fortsätter så här som kommer dagen komma då jag inte längre kan hålla min aggression inom mig , har dom tur så har jag nog hunnit flytta innan dess!.

Pappa hittade kontrollen till slut, och "de" vart nöjda.

TÖNTAR!!!!! hatar dom, de är j'vla ******


Egentligen är jag verkligen inte en aggresiv person, så få inte den bilden av mig:P, men "tror man att man är nått" som våra inneboende tror så blir jag till en annan "person", jag får allvarligt lust att slå dom, vilket egentligen inte är bra, "våld löser ingeting" hahaha

Men jag kan lätt säga att skulle ni bo med våra inneboende skulle ni känna precis samma sak!!

Och då kanske ni undrar "vrf inte låta dom flytta ut" ,jo för att min pappa jobbar 24/7 för att kunna ge mig och min bror mat,tak och tv , och vi bor i 3:a så därför är det billigare om han delar el konstnaderna med nån så blir det billigare, så själv vill jag inte att de ska flytta just därför, jag flyttar hellre därifrån själv!.

"vart är min slagpåse när jag behöveren" som jag skrev på inlägget, jag har länge tjata om en slag påse för att ta ut min aggresion där, jag har även sagt det till pappa .
Min bror känner precis samma sak.


Föresten vet ni en till grejj som får mig att hata mamman?, jo jag har precis skaffat en katt (ca 2-3 månader sen)
och mamman gillar inte katter. Mamman har problem med sina lunger sen en tid tillbaka och vet ni vad min bror hörde henne säga på telefonen!:O

-"doktorn hittade 2 hårstrån i mig"(hon pratade med sin mamma eller pappa i peru)
sen säger hon att hon är allargisk mot katten så berättar hon om min katt.

och jag har en kompis som är allargisk mot katt så jag vet hur "symptomerna" är och hon har inte det!, hon har problem med lungerna och inte allergi mot katter, men detta är bara en grejj hon säger(och hon kommer säkerligen säga så till pappa med) för att försöka få bort katten. Hon hatar katter det vet jag för hon upprepar ofta det, men jag kan säga att tvingar dom min katt och flytta så flyttar jag med!, aldrig att jag lämnar min katt och självklart kommer pappa inte tillåta att jag flyttar.

Måste säga att jag verkligen inte vill vara dum mot nån, eller snacka skit men det dom gör gör mig verkligen skiiit arg, och när dom säger massa BULLSHIT ignorerar jag bara dom. Men dom är dumma och själviska, varför finns det sånna människor??

Hahah va långt inlägget vart :P, men jag lovar att genom allt dom gjort så skulle den kunna bli ännu längre,det jag skrivit är bara 1% (om inte mindre)av allt dom gjort!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

gör såhär. lägg en kudde i soffan/sängen och slå så hårt du kan på den. det blir nästan som en slagpåse bara att den ligger ner. så kan du slå där och ta ut allt. :)
Usch att det finns sånna som håller på sådär. Låter fånigt det dom säger om att hon hittade hårstrån inne i sig. det beror säkert inte på din lilla söta katt. och inte ska du eller katten flytta :) Då får ni bo hemma hos mig :D haha. Hoppas det löser sig gumman :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback