beställt!



Jag har äntligen bestämmt mig och beställde dessa nu istället för nästa vecka, dom levereras ändå nästa vecka!

Vart super nöjd!, linnet har jag ju köpt förut men var tvungen att sälja den eftersom jag glömde bort att jag skulle köpa andra grejjer:P, sen brillorna blir super till sommaren och jackorna är såå snygga!, bra att jag nu köpt en grön för jag har ingen grön jacka så det var på tiden ^^, vart tyvärr ingen blus eller epardillos:P ,men jag övelever, jag kommer dock kanske köpa skorna om dom kommer i affären, men det blir senare, nu ska jag kolla lite på tv innan jag gå och lägger mig, tror även att scarred gå på mtv om 30 min ^^, gillar den programmet, även om jag ser på den vill jag ändå bli skejtare :P hihihhi och tirxa med snowboarden!, kommer kunna den inom en snar framtid :P hihihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback