Extremsport

Jag beundrar verkligen dom som kan extremsporter bra, typ som Tony hawk! Jag skulle verkligen villja kunna åka som han, men det kan jag inte. Jag åker snowboard men är inte så jätte bra på det än men jag funderar starkt på att börja trixa med den när jag lärt mig åka bättre

typ så här vill jag kunna åka snowboard:
 

Eller som dessa killar åker på sin bräda:



Eller varför inte BMX:



Beundra verkligen dom!, men för att nå dit dom kommit så har det nog varit mkt blod och brutna ben!

Kommentarer
Postat av: Salima

Tony hawk är inte ens top 10 bäst i skateboard:p han klarade en grej once, och det är därför han är känd.. säg åt honom att köra street så kommer du se hur sämst han är.. ;) kolla chad musca, tony tave, rodney mullen, ryan sheckler, bam margera, eric koston osv osv :D haha

2008-02-14 @ 23:43:44
Postat av: Estefany

haha okej :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback