Flyg regler

Även om det är långt tid kvar tills vi åker till malta så frågade jag dom på sts om flygreglerna för jag vill vara förberedd och veta hur mycket man får ta med sig oså vidare. Vi fick ta med oss 15 kg i bagaget man checkar in och 5 kg på hand bagaget, vilket jag tycker är lite! Jag trodde att man skulle få ha typ 20 kg i bagaget man checkar in!, men inte. hahha aja jag får väl nöja mig med det! jag frågade också om vätskereglerna eftersom jag hört att man bara får ta med sig en mängd vätska och jag ska ju ha med mig munskölj och massa lotions , men den gällde bara hand bagaget så då kan jag ju proppa mitt bagage som jag checkar in med vätske grejjerna :P hihihi ^^, När jag och Mimmi var på informations mötet sa tanten att många av ställena redan var fulla så ville man åka med dom skulle man boka snarast och då frågade jag om stället vi ville åka till och det var ännu inte fullt ,vilket betyder att jag och Mimmi får plats där för vi har ju redan bokat! hahaha wiieee va glad jag är!, för stället och hotellet passade oss verkligen bra!

image629

Malta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback