Fredag

Idag började jag 11 vilket var otroligt skönt för då kunde jag få sova till 9 :D, och vi hade bara en lektion idag s det vart inte en så sen dag. Efter skolan drog jag och lina till AA på götgatan för hon skulle köpa deras klänning, jag ska också köpa en sån fast om en månad om dom finns kvar då, men då vill jag ha en mörk grå, lina köpte en svart. Sen åkte vi till ringen för att kolla på skivfönstret affären men den var stängs, så då åkte jag själv till fältöversten och kollade på affären där men det fanns inga skivor jag ville ha!, letade eefter tokio hotel men dom fanns inte =/. Jag skulle ju lämna tillbaks mitt linne idag men behövde inte det eftersom Mimmi vill ha den, bättre det för jag vill ju inte gå tillbaka till affären och lämna tillbaka den när en del av pengarna gick till hiv/aids education, då skulle jag känna mig dum!, så det var bra att Mimmi köpte den.

image488
denna vill jag ha!

  image490image491
Dessa 2 vill jag ha från fashion agains aids!! sjukt snygga, får hoppas att dom finns kvar
om en månad för då köper jag dessa 2 och chicks for speed linnet!

Kommentarer
Postat av: matilda

jag har de rosa :D ääälskart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback