Hultsfred 12-14/6

Jag vill till hultsfred, men som sagt men vem? 
kolla bara in dom som ska dit!, jag viill diit!

Nån som ska till hultan? ^^

image904

Jag vill till Hultsfred!! följa med? hahah

RAGE AGAINST THE MACHINE [US]
*NY! LINKIN PARK [US]
HIM [FI]
BABYSHAMBLES [UK]
SERJ TANKIAN [US]
THE HIVES [S]
*NY! HÅKAN HELLSTRÖM [S]
SÄKERT! [S]
*NY! SIMPLE PLAN [CA]
DANKO JONES [CA]
*NY! ANTI-FLAG [US]
*NY! THE DONNAS [US]
RAISED FIST [S]
TIMO RÄISÄNEN [S]
*NY! NEVERSTORE [S]
RUFUS WAINWRIGHT [US]
BLACK LIPS [US]
*NY! JIMMY EAT WORLD [US]
ARCH ENEMY [S]
ADAM TENSTA [S]
MISS LI [S]
HÄSTPOJKEN [S]
JOHNOSSI [S]
EVERGREY [S]
THE ONLY ONES [UK]
SONNY J [UK]
*NY! MASTERS OF REALITY [US]
JAYMAY [US]
VANESSA BROWN [UK]
*NY! CARIBOU [CA]
SUGARPLUM FAIRY [S]
*NY! MARKUS KRUNEGÅRD [S]
THOSE DANCING DAYS [S]
BILLIE THE VISION & THE DANCERS [S]
ALL ENDS [S]
DIE MANNEQUIN [CA]
A BEAUTIFUL FRIEND [S]
DREAMBOY [S]
ANDI ALMQVIST [S]
NINA NATRI [S]
WITCHCRAFT [S]
KID DOWN [S]
LAZEE [S]

Visst jag lyssnar inte jätte mycket på alla som jag markerat men de har helt klart några bra låtar iaf, men linkinpark lyssnar jag iaf självklart på!.

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja vill me :D haha !

2008-02-26 @ 09:16:05
Postat av: Jennie

Jag ska dit!! :D Måste vara bästa bandlistan hultsfred haft!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback