Lördag

Då var det lördag, idag sov jag till 12 sköönt!. Igår kväll så hade mina flickor fixat mig en överrasknings kväll och den var hur mysig som helst!, Jag kom dit vi 18.30 tiden och då käkade vi lasange, det var tänkt att de skulle överraska mig med bowlingen men dom råkade försäga sig när vi käkade hahah men det var roligt ändå!, i present fick jag en TH tröja och jag vart verkligen jätte glad, jag verkligen älskar Tokio hotel! och de vet dom ;) hahah.  på bowlingen gick det inte så bra för mig, kom sist båda omgångarna, förlorade rejält typ:P men det var kul ändå, jag är ingen sålig förlorare:P, tror jag iaf :P hihihi. När vi skulle åka hem åkte jag och Lina samma tunnelbana hem och då kom 2 pojkar i ca 12 år ålderna och började stöta på oss, jag höll på kissa på mig för det var så kul!, Jaa vände mig om så inte dom skulle se att jag verkligen as garvade, och stackars lina fick stå ut med deras frågor "vad heter du,hur gammal är du,var bor du" sen sa "följ med oss,det är efterfest hos oss" hahaha!!!, som tur var dom tvungen att kliva av sen :P hahah. Men bilderna från igår kväll kommer upp på måndag eftersom jag inte har usb kabeln här.

image839
Min vackra tröja ^^

Kommentarer
Postat av: Lina

haha, ush va de va jobbiga !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback