Måndag

Ja då var det ny vecka igen och tillskillnad från de andra så har jag inte sportlov, därför att jag redan var ledig för några veckor sen, men det är inte så jobbigt för mig eftersom vi bara går halvdagar ändå. Idag så ska jag nog ta ut lite pengar ,men jag tror inte att jag kommer hinna köpa mina converse skor så det blir nog imorrn för jag måste hem för min faster och hennes kompis ska komma hem till oss, kanske för att fira mig =) men jag vet inte :P. Jag fyller ju 17  år idag! Grattis till mig ^^

Kommentarer
Postat av: Lina

GRATTIS GRATTIS GRATTIS !

2008-02-25 @ 10:20:46
Postat av: Mimmi

Grattis Grattis Grattis Grattis :)

Postat av: Julia

GRATTIS STEFFI! :)

2008-02-25 @ 15:16:39
Postat av: Elvis

GRAAAAATTTIIIISSSS SWEEETY

2008-02-25 @ 19:27:01
Postat av: Estefany

Danke shön allihopa sötisar ^^!

2008-02-25 @ 19:32:02
URL: http://mystuff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback