Onsdag

Tjoho, sitter i data salen nu och har rast och jag börjar om 8 min. Jag hittade en mobiltelefon här :P hahhah Mimmi tog den och skulle läsa sms:n men vet inte om hon gjorde det, men duktig var hon för gick och lämnade den på reseptionen :P hahah. Idag ska jag till tandläkare, för första gången här in huvudstaden!:P. Sen ska jag träffa pappa för vi ska ut pengar. hahha mimmi går runt och stänger av datorerna och har släckt lampan i här i salen för hon vill "spara" energi, ahah den tokan!m nu ska vi dra ha det!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Haha, tänk vad många goda saker jag gjorde idag! Lämnade tillbaka en mobil plus att jag sparade ottoligt mycket engeri. Jag hoppas verkligen att du stängda av din data HELT som du använde?! :D haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback