Önske outfit

idag kör vi Önske/framtida Outfit.

Jag var och provade jackorna jag beställde igår och nu vill jag inte längre ha brillorna eller den svarta jackan, men jackan satt bra men detr kändes onödigt att betala 300 spänn när jag har en liknande, så dom 2 grejjerna kommer jga lämna tillbaks. Men gröna jackan avgudar jag!,passade sjukt bra tyckte jag och såg redan framför mig hur jag kunde använda den och resultatet ser ni nedan. image767
Svarta leggings har jag, linnet och jackan är på väg hem till mig och skorna ska jag få av pappa i födelsedags present, fyller ju nu på måndag^^ tihi!. Men väskan jag ska köpa fanns inte på bild men det är en axel väska men min är ifrån hm och den är inte precis samma modell som på bilden och min är lite större. Som ni ser kommer jag använda linnet som en kort kort klänning ^^, det blir suuuper!!, låt det bli måndag nuuu!

Kommentarer
Postat av: Lina

åh du kommer va så fiin ! :D

2008-02-21 @ 08:39:48
Postat av: Estefany

haha tack ^^ söto


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback